همزمان با هفته دفاع مقدس

برگزاری آئین افتتاحیه سال تحصیلی 1401-1400

۰۳ مهر ۱۴۰۰

در این مراسم آیت الله سائلی ، سرکار خانم مهوش و سرکار خانم رحمانی فرمایشاتی را در موضوعات مختلف داشتند که مشروح آن در خبر آمده است.

در ابتدا خیر مقدمی خدمت حاضرین توسط یکی از مسئولان مدرسه علمیه رضویه عرض شد و مراسم با صوت کلام الله مجید رسما آغاز گردید. سپس یا پخش صلوات خاصه امام رضا ع به مقام رفیع ایشان عرض ارادت شد و آنگاه سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران در سالن نواخته شد.
در ادامه مراسم شروع سال تحصیلی 1401-1400 که همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس برگزار گردید ، سرکار خانم مهوش ، مدیریت محترم مدرسه علمیه رضویه مشهد ، در بیاناتی ارزشمند در مورد وظایف طلبگی و رویکردهای تربیت طلبه تراز انقلاب اسلامی مطالبی را تبیین نمودند و پس از فرمایشات ایشان ، سرکار خانم رحمانی ( نماینده محترم مردم کلات و مشهد در مجلش شورای اسلامی ) در رابطه با نقش بانوان در زمان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به نکات مهمی اشاره نمودند و در پایان فرمایشات ایشان ، پرسش هایی از سوی طلاب محترم حاضر در مراسم نسبت به فعالیت های مجلس شورای اسلامی مطرح شد که سرکار خانم رحمانی با دقت به سوالات طرح شده ، پاسخ دادند.
در بخش پایانی مراسم نیز ، آیت الله سائلی ، بنیانگذار مدرسه علمیه رضویه به ایراد سخنرانی پرداخته و به موضوعات مرتبط با وظایف طلاب ، راه و روش موفقیت در تحصیل و اربعین حسینی اشاره کردند.
پس از پایان سخنرانی ایشان ، نماز جماعت در محل مدرسه علمیه رضویه به همراه دعا و ذکر توسل برگزار گردید.

نظر خود را ثبت کنید

comment