بسیج مدرسه علمیه رضویه

بیانیه بمناسبت روز قدس

۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۱

بسیج مدرسه علمیه رضویه ، بمناسبت روز قدس بیانیه ای صادر نموده و اعلام می دارد که در کنار مردم مظلوم فلسطین و آرمان های امام راحل (ره) و امام خامنه ای (دامه برکاته) مقتدرانه ایستاده است.

بسم الله الرحمن الرحیم
ولن یجعل الله للکافرین علی المومنین سبیلا«نسا141»

درسنت الهی برای کفار هیچ تسلطی بر مومنین قرار نداده است.
اراده ی خداوند نسبت به عدم تسلط کافران بر مؤمنان و عزتمندی آنان،مقید به انجام وظیفه ازسوی مؤمنان و مسلمانان است.براساس آیه 75سوره نسا،وظیفه هرمسلمانی،جهاد برای رهانیدن مستضعفان از زیر دست ظالمان است.

همان طور که حضرت امام خمینی (ره) جهاد علیه اسرائیل را واجب و مصداق جهاد فی سبیل الله دانستند و تنها7ماه پس از روی کار آمدن نظام جمهوری اسلامی با اعلان« روز جهانی قدس» مسلمانان و آزادگان عالم را متوجه جایگاه قدس و خطر صهیونیسم کردند.
و نیز همان طور که رهبرمان سید علی خامنه ای فرمودند:برخلاف سیاست های آمریکا که خواستند مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود که مردم اصلا یادشان برودکه یک سرزمینی به نام فلسطین و ملتی به نام فلسطین وجود داشته،برخلاف خواسته ی آن ها روز به روز مسئله فلسطین پر رنگ تر شده ونیز می فرمایند:حرکت نزولی و رو به زوال رژیم صهیونیستی آغاز شده و وقفه نخواهد داشت.

مدرسه علمیه رضویه هم ضمن اعلام ولایت پذیری خود در راستای اجرای فرامین ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای «مدظله العالی» نهم اردیبهشت ماه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در حمایت از مردم مظلوم و مقتدر فلسطین همانند شهید قدس،سردار حاج قاسم سلیمانی که فرمودند:فلسطین را تنها نخواهیم گذاشت،همگام با اقشار مختلف مردم سلحشور ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس به خیابان ها آمده و با اعلام انزجاراز جنایت های این رژیم منحوس شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را از اعماق وجود سر می دهیم تا ماهم نقشی مؤثر درتسریع زوال بی وقفه ی این رژیم خونخوار ایفا کرده و شرایط را برای ظهور منجی عالم امکان فراهم آوریم.

و من الله التوفیق
بسیج مدرسه علمیه رضویه

نظر خود را ثبت کنید

comment