فرم آنلاین ثبت

درخواست خدمات رسانه ای

۲۰ آذر ۱۴۰۰

معاونت فناوری و فضای مجازی مدرسه علمیه رضویه مشهد بمنظور ایجاد نظم در ثبت درخواست خدمات بجهت برنامه ریزی دقیق در راستای تولید و یا ارائه خدمات به همکاران گرامی اقدام به ایجاد فرم ذیل نموده است.

همکار گرامی ، در صورتی که برای برنامه های معاونتی که در آن فعالیت می نمایید ، پروژه ای را تعریف کرده اید و نیاز به طراحی پوستر ، تعریف لینک وبینار برای برگزاری جلسات آنلاین و یا ضبط و تولید برنامه تصویری در استودیو خیبرمدیا را دارید ، لطفا فرم را دقیق تکمیل نمایید.

 

تذکرات:

  • حتما یک هفته قبل از برنامه مورد نظرتان درخواست را ثبت نمایید ، در صورتی که درخواست ضبط برنامه استودیویی دارید باید 20 روز قبل از زمان تقریبی ضبط ، درخواست خود را ثبت نمایید.
  • در صورتی که درخواست پوستر دارید ، حتما اطلاعات را بصورت کامل و دقیق وارد کنید ، یعنی عنوان برنامه ، تاریخ برگزاری ، لینک جلسه ، سخنران یا مهمان برنامه ، متن توضیحاتی که در پوستر باید قید گردد را ثبت نمایید.
  • در صورتی که درخواست لینک وبینار دارید ، حتما ساعت و عنوان برنامه را اعلام کرده و فردی که باید مدیر جلسه آنلاین باشد را معرفی نمایید تا بعنوان مدیر جلسه معرفی شود.
  • در صورتی که درخواست ضبط برنامه استودیویی دارید ، میزان زمان برنامه خروجی ، عنوان برنامه ، استاد یا مهمان برنامه ، تاریخ پیشنهادی برای ضبط و همچنین زمان انتشار محتوا را ثبت نمایید.
  • تمامی درخواست ها بعد از آنکه به مدیریت مدرسه اطلاع رسانی و تاییدیه ایشان گرفته شود ، اجرایی خواهد شد.
  • زمانیکه شما درخواست ضبط برنامه دارید ، حتما جلسه ای حضوری برای تصمیم گیری و قطعی شدن ضبط برنامه با حضور مدیریت ترتیب داده خواهد شد.

نظر خود را ثبت کنید

comment