بسیج مدرسه علمیه رضویه مشهد برگزار نمود

همایش طلایه داران جهاد تبیین

۰۵ تیر ۱۴۰۱

بسیج مدرسه علمیه رضویه ، بمناسبت گرامیداشت سالروز شهادت دکتر چمران و بزرگداشت روز استاد همایش طلایه داران جهاد تبیین را با حضور اساتید گرانقدر حوزه علمیه رضویه برگزار نمود.

همایش طلایه داران جهاد تبیین،روز شنبه۴تیرماه ۱۴۰۱ با حضورمیهمانان واساتید ارجمند بسیجی برگزار شد.

در ابتدا بعد از تلاوت قرآن و سرود ملی،ابراز ارادت به ولی نعمتمان،آقا علی ابن موسی الرضا ع داشتیم ، در ادامه در محضر حجت‌الاسلام قنبریان مسئول تیپ بسیج طلاب استان خراسان رضوی و بعداز آن از محضر حجت‌ الاسلام فرازی نیا مدیر ارتباطات حوزوی و امور فرهنگی حوزه تولیت آستان قدس رضوی بهره مند شدیم.

جناب آقای قنبریان و حجت الاسلام فرازی نیا در سخنرانی های خود به عملکرد های مخلصانه و دانشمندانه شهید بزرگوار، دکتر چمران و اهمیت جهاد،مخصوصا جهاد تبلیغی اشاره نمودند.

در بخش دیگری از برنامه با پخش کلیپی به معرفی دست آورد ها و برنامه های حوزه علمیه رضویه از ابتدای تأسیس تا به الان از جمله باشگاه مهارت، استودیو و… پرداخته، و همچنین در ادامه با معرفی ویژگی ها و زندگی شهید چمران یاد این شهید بزرگوار را زنده نگه داشتیم.

در پایان هم بصورت مجازی از بیانات استاد بزرگوار علم و اخلاق،آیت الله سائلی استفاده بردیم.ایشان با تقسیم بندی بیانات خود در 6 بخش ، به موضوع تشریح موضوع جهاد تبیین پرداختند :
۱.معنا و مفهوم جهاد
۲.معنا و مفهوم جهاد تبیین به فرموده رهبر معظم انقلاب
۳.علت اینکه رهبری کلید واژه جهاد تبیین را در واژگان سیاسی نظام طراحی کردند
۴.اقدامات ریز و مکارانه دشمن در فضای مجازی و عادی جلوه دادن گناه و فحشا
۵.اهمیت تحلیل صحیح مسائل
۶.اهمیت ویژه تشکیل حلقه های تربیتی و گسترش آن بین برادران و نوجوان و خانواده ها.

نظر خود را ثبت کنید

comment